Group Saltó
Prèmium
Informació
Electrónica Saltó és una empresa més de 25 anys d’experiència en l’àmbit dels serveis de manteniment en l’entorn IT per a grans empreses (banca, administració pública, indústria) amb activitat en l’àmbit nacional. D’aquesta experiència neix SOM l’any 2011, la plataforma tecnològica per a la gestió eficient de les operacions de
diversos àmbits (Serveis, Indústria, Energia, Smart Cities, Care) tot aprofitant la tecnologia IoT per tal d’aprofitar els avantatges de la connexió de la plataforma amb dispositius intel·ligents i la AI per a la interacció amb robots socials.
Activitats
SOM és una plataforma de solucions enfocada a la digitalització i a la millora dels processos en àmbits de la Indústria 4.0, eficiència energètica, manufacturing, logística, Smart Cities, banking, agricultura o eHealth. Mitjançant la recepció de dades d’altres sistemes o dispositius IoT, SOM activarà accions de forma automàtica i intel·ligent. Mitjançant tècniques de Machine Learning podrem crear models de comportament de dispositius IoT que s’usaran com a activadors d’ordres en un model predictiu de gestió del manteniment. SOM facilita enormement la gestió d’operacions i l’assignació d’accions a recursos, mantenint un control de l’activitat de forma minuciosa i en línia. De la mateixa manera, es facilita informació d’ajuda als intervinents, com per exemple un històric d’accions realitzades en una màquina, dispositiu IoT o robot, amb l’objectiu de facilitar la recol·lecció de dades, així com la disminució dels temps emprats en les operacions.
SOM és una plataforma cloud multitenant amb aplicacions web i mòbil, que permetrà escalar a cada client de forma individual i segura. SOM es connectarà amb els ERPs més habituals del mercat.
Cas d’ús:
Gestió del servei tècnic de manteniment d’una empresa fabricant d’equips industrials. Mitjançant la recepció de peticions de servei per email o web, els dispositius IoT desencadenen els fluxos de gestió d’ordres de treball. Processos de planificació de tècnics, gestió d’actius, gestió de SLA’s, geoposició d’ordres i tècnics, dispatching automàtic, reporting o control econòmic de projectes.