AUSTRALO
Informació
AUSTRALO és una empresa de màrqueting dedicada al Lab-to-Market. La seva missió consisteix a canalitzar el potencial de la recerca i la innovació d’avantguarda cap a la seva aplicació.
Activitats
– H2020. Participació en programes marc europeus des del 2009, amb un total de 19 projectes 7/72020. Paper destacat en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), inclosa la Internet de les Coses.
– Xarxes obertes. Ampliar les sinergies i la influència de les comunitats. AUSTRALO connecta amb grups objectius d’àmbit acadèmic, indústria, pimes, emprenedoria i ecosistemes socials, identificant i creant relacions amb els principals agents mundials. Mitjançant la metodologia basada en el valor, actua com a catalitzador de xarxes, aprofitant el poder de les seves connexions en clústers TIC europeus i internacionals de referència.
– Comunicació de màrqueting. Obtenir visibilitat i posició del mercat excel·lents, fent que els projectes sigui atractius per a una massa crítica. L’equip té una àmplia experiència liderant i implementant estratègies promocionals de màrqueting per augmentar la consciència i la participació. Les capacitats d’AUSTRALO inclouen la implementació de material gràfic i multimèdia, llocs web, continguts, mitjans de comunicació social, campanyes de comunicació i altres actius de màrqueting.
– Go-To-Market. Capacitació de noves idees de negoci per prosperar, augmentant la competitivitat, l’avaluació del mercat i la capacitat d’accés als clients. Captació del potencial empresarial de les idees sorgides de la recerca i la innovació, proporcionant les eines i estratègies per transferir-les en actius explotables. L’equip dóna suport al funcionament de xarxes d’innovació, crea oportunitats d’innovació oberta amb la indústria i contribueix a les agendes polítiques per fomentar la transformació digital, les dones en tecnologia i la sostenibilitat per disseny.