Skip to content

Innova IT + Depuradores

IoT

Motivació

Vincular l’estat de les instala·lacions d’estacions de bombament i depuradores amb la gestió del seu manteniment.

Objectiu

– Les empreses de manteniment han de rebre a temps real les incidències de les instal·lacions.
– Mitjançant el programa de gestió de tasques, s’han de poder vincular les incidències amb les accions realitzades pels mantenidors.
– Les empreses s’han de poder connectar remotament des de dispositius mòbils o tablets per poder conèixer l’estat de la instal·lació en temps real.
– El consell comarcal ha de tenir informació actualitzada del que està succeint a les seves instal·lacions i quines accions correctores s’estan portant a terme.
– Enllaçar dades d’altres sistemes com estacions metereològiques per a poder interpretar millor les dades de caudal d’aigua de les estacions de Bombament.
– Actualitzar les instal·lacions existents i deixar-ho preparat per a que les noves instal·lacions ja tinguin per defecte aquestes capacitats.

Solució tecnològica

S’ha implantat la solució Industrial Webserver Cloud de Narinan per tal de capturar :
– A les instal·lacions prèvies: Les dades de l’estat de les instal·lacions des del seu SCADA.
– De les instal·lacions a realitzar: Les dades de l’estat de les instal·lacions directament de camp.
La solució envia les dades al cloud, on es pot:
– Visualitzar l’estat de les instal·lacions.
– Configurar les alarmes, warnings i incidències a gestionar.
– El sistema crea automàticament tasques al GMAO de manteniment quan es produeixen incidències.

Model de negoci

Ha estat inversió del Consell Comarcal del Maresme.

Resultats

Pel Consell Comarcal:
– Control en remot de l’estat de les instal·lacions.
– Control en tot moment de les problemàtiques i les tasques de manteniment realitzades a les instal·lacions.
– Comprovar la relació entre incidències i costos.
Pels mantenidors:
– Accés en tot moment i des de qualsevol lloc a la informació de les instal·lacions.
– Avisos personalitzats i personalitzables en diferents nivells i formats.
– Integració total i automàtica amb el seu sistema GMAO.
– Reducció de personal perquè no els cal fer revisions periòdiques de les dades, les incidències els hi arriben.

Estat actual

Desenvolupament de la segona fase de la solució.

Compartir en:
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.